Türk iş dünyasındaki kurumların, pazarlama süreçlerindeki faaliyetlerini 5 ana kategoride değerlendiren İstanbul Marketing Awards töreni çalışmalarında 4 Yeditepe Üniversitesi mezunu jüri üyeliği görevini üstlendi.
Pazarlama süreci tümüyle ele alınarak tasarımdan, ürün geliştirmeye, marka iletişim süreçlerinden, satış sonrası hizmetlere kadar farklı adımları bir kısmını ticari başarı, bir kısmını motivasyon yaratmak, bir kısmını yaratıcılık başarısı ve bir kısmını da inovatif yönünün sektöre katkısıyla değerlendiren İstanbul Marketing Awards, 5 ana kategoriden oluşmaktadır.
Ürün & Deneyim & Satış Kategorisi Jüri Üyeleri
Uraz Kaspar, Grafik Tasarımı 2010 lisans mezunumuz
Duygu Durak Aydın, İşletme 2009 lisans mezunumuz
Dijital ve Teknoloji Kategorisi Jüri Üyeleri
Utku Kuşçu, Bilgisayar Mühendisliği 2009 lisans mezunumuz
Fırat Keçili, Halkla İlişkiler ve Tanıtım 2007 lisans mezunumuz