Kotler Awards Türkiye 2025, pazarlama alanında üstün başarı gösteren isimleri, markaları, kampanyaları ve ajansları 22 farklı kategoride ödüllendirecek. Pazarlamanın Oscar’ları: Kotler Awards ilk kez Türkiye’de gerçekleşecek. Ödül töreniyle sınırlı kalmayacak etkinlik, The World Marketing Summit ile başlayacak. Etkinlik, global ve ulusal pazarlama profesyonellerini yapay zeka, sürdürülebilirlik ve yeni nesil pazarlama çözümleri gibi sektöre yön veren konular etrafında bir araya getirecek. 1000’den fazla katılımcının beklendiği zirve, Türkiye’nin pazarlama profesyonellerine küresel bir sahnede yer alma fırsatı sunacak.
Bu önemli ödül değerlendirmesinin jürisinde görev alan mezunlarımız;
Edin Güçlü Sözer-İşletme YL’02 ve Pazarlama Yönetimi PhD’08
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yönetimi üzerine yüksek lisansını tamamlayan Duygu Aydın Aslaner, 2017 yılında Medya Çalışmaları üzerine doktorasını almıştır. Aynı zamanda sektörde kuşaklar üzerine çeşitli eğitimler veren ve marka danışmanlığı yapan Aydın Aslaner’in 2019 yılında Dijital Çağda Türkiye'de Kuşaklar ve Alışveriş adlı kitabı, 2021 yılında ise "Dijital Pazarlama İletişimi" ve "Dijital Çağda Z Kuşağı Gerçekleri" adlı editörlü kitapları yayımlanmıştır. Bugün profesyonel hayatına İstanbul Kent Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümünde akademisyen olarak devam ediyor.
Duygu Aydın Aslaner- Halkla İlişkiler ve Tanıtım Lisans’08, Gazetecilik Lisans’08, Bütünleşik Pazarlama İletişim Yönetimi YL’12, Medya Çalışmaları PhD’17
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yönetimi üzerine yüksek lisansını tamamlayan Duygu Aydın Aslaner, 2017 yılında Medya Çalışmaları üzerine doktorasını almıştır. Aynı zamanda sektörde kuşaklar üzerine çeşitli eğitimler veren ve marka danışmanlığı yapan Aydın Aslaner’in 2019 yılında Dijital Çağda Türkiye'de Kuşaklar ve Alışveriş adlı kitabı, 2021 yılında ise "Dijital Pazarlama İletişimi" ve "Dijital Çağda Z Kuşağı Gerçekleri" adlı editörlü kitapları yayımlanmıştır. Bugün profesyonel hayatına İstanbul Kent Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümünde akademisyen olarak devam ediyor.
Gülşah Aydın Tolunay- Halkla İlişkiler ve Tanıtım Lisans’00, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Lisans’04
2008 yılında Basın Ekonomisi ve İşletmeciliği Anabilim Dalında doktorasını tamamlayan Aydın Tolunay, halkla ilişkiler, bütünleşik pazarlama iletişimi, sosyal medya ve kriz iletişimi alanlarında çalışmaktadır. 2008-2016 yıllarında Yeditepe Üniversitesi Gazetecilik Bölümünde, 2016’dan itibaren ise Reklam Tasarımı ve İletişimi bölümünde öğretim üyeliğine devam etmektedir.