Yeditepe Üniversitesi Mezun Kahvaltıları, Haziran ayında da farklı bölüm mezunlarını bir araya getirmeye devam etti. Kariyer Gelişim ve Mezunlarla İletişim Müdürlüğü koordinasyonunda gerçekleştirilen kahvaltılarda Antropoloji, Gıda Mühendisliği, Kentsel Tasarım ve Peyzaj Mimarlığı, Biyomedikal Mühendisliği, Beslenme ve Diyetetik, Hukuk ile E-Ticaret ve Yönetimi bölümlerinden mezunlarımız Yeditepe Sofra’da buluştu.
Farklı mezuniyet yıllarından yüzlerce mezunun katılımıyla gerçekleşen etkinliklerde, kampüs anıları yeniden canlandı, eski dostluklar tazelendi ve yeni profesyonel bağlantılar kuruldu. Mezunlarımız, öğrencilik yıllarına dair anılarını paylaşırken aynı zamanda kariyer yolculukları ve sektörel deneyimleri üzerine sohbet etme fırsatı buldu.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen kahvaltılar, mezunlarımız arasındaki dayanışmayı güçlendirirken Yeditepe Üniversitesi ailesinin bir parçası olmanın değerini bir kez daha ortaya koydu. Bölümlerden mezun farklı kuşakların aynı masa etrafında buluşması, mezun ağımızın gelişmesine ve yeni iş birliklerinin doğmasına da katkı sağladı.
Yeditepe Üniversitesi olarak mezunlarımızla bağlarımızı güçlendirmeye, onları kampüsümüzde ağırlamaya ve mezun ağımızı büyütmeye devam ediyoruz. Mezun Kahvaltıları kapsamında bizlerle bir araya gelen tüm mezunlarımıza teşekkür ediyor, önümüzdeki etkinliklerde yeniden buluşmayı diliyoruz.